تبلیغات
روش های نوین تربیت وتدریس

روش های نوین تربیت وتدریس
همیشه نباید ما بزرگترها به کودکان نمره«بیست»بدهیم،بگذاریدیک بار هم آنها به ما «بیست» بدهند
نویسندگان
نظر سنجی
دانش آموز دیپلمه هستم چگونه عشقم را مدیریت کنم تا به اهدافم برسم؟






درقدم اول اگررفتار مورد نظرمشکل ساز نخواهد شد،کاری به آن نداشته باشید. روی هم رفته همیشه برخورد بابی انضباطی بیش ازخود بی انضباطی  درجریان درس اختلال ایجاد می کند.

درقدم دوم می توان با منحرف کردن توجه دانش آموزبه وسیله پرسیدن یک سوال ، تنظیم سرعت افزایش علااقه ازطریق فعالیتی جدید یا ورود به مطالب جذابی که دانش آموزان می توانند وقت شان رابا آنها سپری کنند بی انضباطی راتغییر داد.

درقدم سوم اگر کار بالا  مؤثرنشد، باید اقدامات اصلاحی صریح تری اعمال شود،مانند نزدیک شدن به دانش آموزمشکل ساز، برقراری تماس چشمی بادانش آموز، استفاده ازنشانه های کلامی مثل گفتن نام دانش آموز(فرهاد مبحث بعدی این است که...) تذکر به کل کلاس برای مشارکت دردرس، یا تشویق دانش آموزان منضبط وخوش رفتار.

قدم آخر لازم است معلم از اخطارهای شدید تر(کم کردن نمره-  فرستادن دانش آموز در گوشه کلاس- اخراج از کلاس توسط نماینده)استفاده نماید.

majid-1350.mihanblog.com




طبقه بندی: روش تدریس، آموزش راهنمایی، آموزش ابتدایی،
[ سه شنبه 19 فروردین 1393 ] [ 09:12 ق.ظ ] [ مجید رحمانی ]

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ توسط مجید رحمانی،مشاور واستاد دانشگاه دررشته فلسفه تربیت تهیه گردیده است
آمار سایت
بازدیدهای امروز : نفر
بازدیدهای دیروز : نفر
كل بازدیدها : نفر
بازدید این ماه : نفر
بازدید ماه قبل : نفر
تعداد نویسندگان : عدد
كل مطالب : عدد
آخرین بروز رسانی :
} } document.onmousedown=noRightClick داغ کن - کلوب دات کام -download2">@moshavereschool